مربوط به خودرو

 

کسب و کار خودرو در شیراز

 

خودروها یکی از ضروری ترین و پرکاربرد ترین وسیله های حمل و نقل در سطح شهر می باشند، به همین دلیل رسیدگی و مراقبت از ماشین امری ضروری محسوب می شود. برای صرفه جویی در وقت و انتخابی مطمئن و راحت شیراز پیشه لیستی از برترین های کسب و کار خودرو در شیراز فراهم آورده است.

برای تعمیر اتوموبیل خود در هر کجای شهر که هستید می توانید با مراجعه به صفحه کسب و کار خودرو در شیراز لیست تعمیرگاه های شیراز وخدمات سرویس ماشین در شیراز را بررسی کرده و به سرعت و سهولت به تعمیرگاه و یا فروشگاه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

بانک مشاغل شیراز پیشه ، انواع کسب و کار خودرو در شیرازمثل تزئینات خودرو در شیراز، انواع لوازم یدکی خودرو، امداد خودرو در شیراز، خدمات برق اتوموبیل، نصب دزدگیر و دیگر کسب و کارهای مرتبط با خودرو و موتورسیکلت در شیراز را به شما معرفی می کند.

 

لوازم یدکی خودرو شیراز

لوازم یدکی خودرو به صورت عمده و جزئی در برندهای مختلف عرضه می گردد. فروش و عرضه انواع لوازم یدکی سایپا و ایران خودرو با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه های لوازم یدکی خودرو شیراز صورت می پذیرد. انواع لوازم یدکی خودرو شامل: شمع خودرو، انواع دیسک و صفحه، لنت ترمز وارداتی و داخلی، انواع تجهیزات خنک کننده و ... در دسته بندی بهترین لوازم یدکی خودرو در شهر شیراز قرار دارند.

 

آدرس تعویض روغن شیراز

تعویض روغن موتور خودرو امری ضروری ست که معمولا زمان تعویض موتور با توجه به نوع اتومبیل شما متفاوت است اما به طور کلی مدت زمان استاندارد برای عوض کردن روغن هر سه ماه یک بار و یا طی شدن .. کیلومتر با ماشین است. اگر بر این اساس روغن موتور خودروی خود را تعویض کنید موتور اتومبیل شما به درستی کار خواهد کرد. هم چنین در شهرهای پر رفت و آمد و آلوده بهتر است فیلتر روغن و تعویض روغن خودرو در فواصل زمانی کمی انجام گیرد. برای این کار بهترین تعویض روغنی های شیراز به شما معرفی کرده ایم.

 

بهترین لاستیک فروشی شیراز

قطعا برای هر راننده ای  داشتن لاستیک مناسب و نرم که بتوان با آن خوب رانندگی کرد، حائز اهمیت محسوب می شود. برندها و نام های مختلفی از لاستیک های ایرانی و خارجی، امروزه در بازار موجود است. از جمله مواردی که می توان از طریق آنها یک لاستیک خوب را تشخیص داد، عبارتند از: تاریخ تولید، اندازه تایر، عمر آج لاستیک، طرح آج لاستیک و سرعت مجاز است. وبسایت شیراز پیشه، بانک مشاغل برتر شیراز، جهت رفاه حال شما همشهریان عزیز، به معرفی بهترین لاستیک فروشی شیراز، می پردازد. جهت خرید لاستیک به صفجه مربوط به آن در سایت، مراجعه نمایید.

 

کارواش در شیراز

به نظر شما یک کارواش خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ کارواش خوب کاواشی است که بتواند بدون آسیب به بدنه و رنگ ماشین، روشویی را انجام دهد. امروزه کارواش ها خدماتی از قبیل روشویی بدنه خودرو، شستشوی داخل کابین، شستشوی قسمت زیرین خودرو، موتورشویی، صندوق عقب، رینگ شویی و لاستیک شویی را انجام می دهند. متخصصین این کار باید عمل شستشو را به نحوی انجام دهند که مشتری راضی باشد. اگر می خواهید خودرو خود را به بهترین کارواش در شیراز ببرید، سایت شیراز پیشه به خوبی راهنمای شماست.

 

لوازم جانبی خودرو در شیراز

گردآوری اطلاعات فروشگاه های لوازم جانبی خودرو مثل اگزوز، رینگ، لوازم پنچری، تعویض روغنی و ... در سایت شیراز پیشه برای سهولت در یافتن و مقایسه فروشگاه هایی که در زمینه کسب و کار خودرو در شیراز فعال اند انجام شده است. شما نیز می توانید برای درج تبلیغات در شیراز آگهی یا ثبت کسب و کار خود در این زمینه با شماره های 09190239500 و 09190238500 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

تعمیرگاه خودرو شیراز ، آدرس نمایشگاه ماشین در شیراز ، نمایشگاه موتورسیکلت شیراز ، تعمیرگاه ماشین سیار در شیراز

 

 

تلفن دفتر : 07132350677

همراه :  09190239500 فقط ساعات کاری 9 صبح تا 6 عصر

همراه : 09190238500 هر روز از ساعت 8 صبح تا 10 شب

شماره کارت جهت واریز وجه :  5041721000365446 بانک قرض الحسنه رسالت بنام حامد نظرزاده

آدرس : خیابان معدل غربی (حد فاصل فلسطین و ملاصدرا) - بعد از کوچه 7 - ساختمان 208 - طبقه همکف